Trendy wiosna/lato 2013


Chciałam się podzielić nowymi trendami na wiosna/ lato 2013!
Kon­trast: Wio­sną pro­jek­tan­ci pro­po­nu­ją nam za­ba­wę bielą i czer­nią. Jest mi­ni­ma­li­stycz­nie i bar­dzo gra­ficz­nie. Kon­tra­sto­we pasy, sza­chow­ni­ce i prze­pla­tan­ki po­ja­wia­ją się na ca­łych syl­wet­kach. Od wszyst­kich czę­ści gar­de­ro­by po do­dat­ki. I nie ma zna­cze­nia czy to suk­nia na wiel­ki bal czy wy­god­ne spodnie na co dzień. Wszyst­ko ogra­ni­cza się do tych dwóch barw. Mocny wio­sen­ny trend, który spodo­ba się ko­bie­tom ko­cha­ją­cym pro­stą, lecz wy­ra­fi­no­wa­ną formę. Nie wiesz jak za­cząć? Wy­cią­gnij z szafy kla­sycz­ną białą ko­szu­lę i czar­ne cy­ga­ret­ki. Ze­staw z czar­ny­mi, mocno za­bu­do­wa­ny­mi, wy­so­ki­mi do kost­ki san­dał­ka­mi lub bot­ka­mi na ob­ca­sie i pro­sty­mi pla­sti­ko­wy­mi bran­so­le­ta­mi. Go­to­we!
Szla­kiem na wschód: Jeśli ko­chasz orien­tal­ny kli­mat, ten trend z pew­no­ścią przy­pad­nie ci do gustu. Wio­sną wy­ru­sza­my do Azji. Pro­jek­tan­ci po­ko­cha­li ten kon­ty­nent i pro­po­nu­ją nam ubra­nia za­in­spi­ro­wa­ne tra­dy­cyj­nym ja­poń­skim ubio­rem. Su­kien­ki-ki­mo­na, spodnie in­spi­ro­wa­ne tymi do wschod­nich sztuk walki czy ja­po­ni­zu­ją­ce formy blu­zek to praw­dzi­wy hit tego se­zo­nu. A jeśli nie zde­cy­du­jesz się na taki ubiór, mo­żesz po­prze­stać na bu­tach na plat­for­mie lub sty­lo­wych ja­pon­kach!
So­czy­sty kolor: In­ten­syw­na li­mon­ka, mocny róż, wi­bru­ją­cy po­ma­rańcz, głę­bo­ki ko­balt, cy­try­no­wa żółć i so­czy­sty tur­kus to ide­al­na pro­po­zy­cja dla ko­cha­ją­cych od­waż­ne ko­lo­ry. W nich nie da się przejść nie­zau­wa­żo­nym. Pięk­nie pre­zen­tu­ją się i w miej­skim gąsz­czu i na plaży. Chcesz być na topie? Noś je w ze­sta­wie­niach mo­no­chro­ma­tycz­nych lub pod­bi­jaj barwę, łą­cząc ją z bielą. A jeśli nie masz od­wa­gi na in­ten­syw­ną ca­łość, po­staw na so­czy­ście ko­lo­ro­we do­dat­ki i buty. Neo­no­we szpil­ki z pew­no­ścią do­da­dzą cha­rak­te­ru każ­dej sty­li­za­cji, ko­lo­ro­we ka­lo­sze roz­we­se­lą wio­sen­ny desz­czo­wy dzień, a obu­wie z nie­prze­ma­kal­ne­go two­rzy­wa w in­ten­syw­nych bar­wach zwró­ci uwagę każ­de­go!
Pa­ste­le? Jeśli mocne ko­lo­ry w ogóle do cie­bie nie prze­ma­wia­ją, masz dobrą al­ter­na­ty­wę – pa­ste­le. Roz­bie­lo­ne róże, błę­ki­ty i żół­cie mo­żesz nosić od stóp i głów. Od su­kie­nek po spodnie. W ro­man­tycz­nych bądź mi­ni­ma­li­stycz­nych sty­li­za­cjach. Nie za­po­mnij też o do­dat­kach – jasne san­dał­ki na ko­tur­nie, cie­li­ste ba­let­ki i lekki pa­ste­lo­wy szal z pew­no­ścią po­win­ny za­go­ścić w two­jej sza­fie. Wo­lisz bar­dziej spor­to­wy styl? Szpil­ki mo­żesz za­stą­pić su­per­mod­ny­mi ja­sny­mi sne­aker­sa­mi na ko­tur­nie. Te­go­rocz­na wio­sna może być słod­ka i de­li­kat­na, jeśli tylko masz na to ocho­tę!
Kwia­ty: Trud­no wy­obra­zić sobie wio­sen­no-let­nią modę bez kwia­to­wych mo­ty­wów. Ten sezon nie jest inny. Róże, maki, sto­krot­ki, sło­necz­ni­ki czy nar­cy­zy – albo drob­ne i de­li­kat­ne albo w roz­mia­rze XXL - po­ja­wia­ją się od su­kie­nek, płasz­czy i spód­nic po ak­ce­so­ria. Zdo­bią buty i to­reb­ki. Wpi­na­ne są we włosy. A pro­jek­tan­ci prze­ści­ga­ją się w pro­po­zy­cjach. Do wy­bo­ru masz ubra­nia ukwie­co­ne bo­ta­nicz­ny­mi prin­ta­mi lub na­szy­wa­ne po­je­dyn­czy­mi kwia­ta­mi (nawet w wer­sji 3D!). Mo­żesz nosić je na różne spo­so­by – w za­leż­no­ści od hu­mo­ru. Łącz różne mo­ty­wy lub wy­bierz jeden mocny ak­cent. Kom­po­zy­cja za­le­ży tylko od cie­bie!
Prin­ty: Trend ten to­wa­rzy­szy nam już od wielu se­zo­nów i to w róż­nych osło­nach. Wio­sną, poza wspo­mnia­ny­mi już kwia­to­wy­mi prin­ta­mi, pro­jek­tan­ci sta­wia­ją na zwie­rzę­ce oraz róż­no­barw­ne, geo­me­trycz­ne wzory. Idą nawet dalej, z upodo­ba­niem sto­su­jąc tech­ni­kę ko­la­żu, łą­cząc ze sobą różne prin­ty w jed­nym ele­men­cie gar­de­ro­by. Jak nosić ten trend? Bez­piecz­nie – wy­bie­ra­jąc jeden wzór i ze­sta­wia­jąc go z gład­ki­mi po­wierzch­nia­mi, lub od­waż­nie – mie­sza­jąc różne prin­ty (co jed­nak wy­ma­ga do­bre­go wy­czu­cia mody). Pa­mię­taj, że mod­ny­mi wzo­ra­mi po­kry­te są nie tylko ubra­nia. Torby, buty i bi­żu­te­ria to dobry po­czą­tek, by za­cząć gro­ma­dzić prin­ty i uczyć się je ze­sta­wiać. A jeśli nie wiesz, na co się zde­cy­do­wać, san­dał­ki, czó­łen­ka lub ba­let­ki w wę­żo­wy wzór będą ide­al­ne na dobry po­czą­tek. Chcesz cze­goś od­waż­niej­sze­go? Wy­bierz botki w ko­lo­ro­wy print – może spodo­ba­ją ci się te z na­dru­kiem w pta­sie pióra?

I wanted to share new trends for spring / summer 2013!
Contrast: In the spring, designers offer us play white and black. It is minimalist and very graphically. Contrasting stripes, checkers and przeplatanki appear on the whole silhouettes. From all parts of the garment on the extras. It does not matter whether the grand ball gown or comfortable pants every day. All limited to these two colors. Strong spring trend that will appeal to women who loves the simple, but sophisticated form. I do not know how for-cation? Pull out of the closet a classic white shirt and black cigarillos. A set of black, heavily built-up, high ankle botkami sandals or heels and simple plastic bracelets. Go-it-in!

Trail east: If you love oriental, this trend will certainly appeal to you. The spring of ye-ru-st-us to Asia. The designers fell in love with the continent and offer us clothes inspired by traditional Japanese dress. Kimono dress-pants inspired by the martial arts to the japonizujące forms shirts are a hit this season. And if you decide to make such a dress, you can stop at the platform shoes and stylish japonkach!

Juicy Color: Intense lime, strong pink, vibrant orange, deep cobalt, lemon yellow and juicy turquoise is the perfect choice for those who love bold colors. In them you can not go unnoticed. Beautifully presented in an urban jungle and on the beach. Wanna be on top? Wear them in statements of monochrome or color conquer, combining it with white. And if you do not have the courage to intensive whole attitude to lush colorful accessories and shoes. Neon heels certainly will add character of each styling, colorful rain boots will cheer up a rainy spring day, and plastic waterproof footwear in bright colors draw the attention of everyone!

Pa-con-le? If the strong colors in general do not appeal to you, you are a good alternative - pastels. Whitened pinks, blues and yellows you can wear from the feet and heads. Since su-KIE-employed after pants. The romantic or minimalist stylizations. Do not forget about the additives - clear Wedges sandals, ballet shoes and light bodied pastel scarf should certainly brought into your closet. Wo-lich a more sports-to-you style? Pins can replace supermodnymi bright sneakersami on Wedges. This year's spring can be sweet and gentle, if you feel like it!

Flowers: It's hard to imagine a spring-summer fashion without floral motifs. This season is no different. Roses, poppies, daisies, sunflowers or daffodils - or tiny and delicate or in XXL - appear on dresses, coats and skirts to accessories. The marketing-and-white shoes and a-Reb-ki. Wpi-na-tion is in the hair. And designers are trying to make proposals. You can choose from floral botanical clothes sewn printami or single flowers (even in 3D!). You can wear them in different ways - depending on the mood. Combine different themes, or select a strong accent. Com-the-tears-tion for-le-core liquid only from the current!

Printy: This trend has been with us for many seasons and in different shells. In the spring, in addition to those already printami floral designers put on the animal and the colorful, geometric patterns. They go even further, with pleasure using the technique of collage, combining different prints in a single piece of clothing. How to wear this trend? Safe - selecting one model and comparing it with smooth surfaces, or courage - mixing different prints (which, however, requires a good sense of fashion). Remember that fashion models are not only covered with clothes. Bags, shoes and jewelry is a good start to begin to collect prints and learn to assemble them. And if you do not know what to choose, sandals, pumps or ballet shoes in snake pattern will be perfect for a good start. Do you want Jun-Gos from-the-important-it lower? Choose a color print boots - maybe you'll like these printed in bird feathers?

Comments

  1. Uwielbiam kwieciste wzory i kropki <3
    Uważam, że taki klasyczny styl biel-czerń na wiosnę to takie o trochę, bo według mnie wiosna to czas, by bawić się kolorami, podobnie jak w lecie :)
    pozdrawiam
    ohmfh.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Nominuję cie do liebster award xd
    wiecej info na miom blogu
    http://my-strangee-lifee.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts